انتخاب دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه به عنوان دبیران اتحادیه‌ها و بازرسان کشوری

۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵ کد : ۸۳۴ اخبار دانشگاه
انتخاب دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه به عنوان دبیران اتحادیه‌ها و بازرسان کشوری

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از کارشناس مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، سومین مجمع عمومی اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشاورزی و محیط زیست کشور به میزبانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، ۱۶ و ۱۷ تیرماه ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دبیران و نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی کشاورزی و محیط زیست دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب ۸ اتحادیه در تالار همایش‌های شهدای پردیس برگزار شد.
در این همایش موضوعاتی از قبیل بررسی اساسنامه، آشنایی اعضای مجمع، گزارش عملکرد دومین دوره و ارائه راهکارهای و هدف‌گذاری برای سومین دوره اتحادیه‌های کشاورزی و محیط زیست، بررسی، بحث و تبادل نظر شد. انتخابات شورای مرکزی، انتخاب دبیران اتحادیه‌ها و بازرسان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
در این انتخابات ۳ نفر از دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، آقای مهران آشناور به عنوان دبیر اتحادیه مهندسی آب، آقای آیت خزایی‌فر به عنوان دبیر اتحادیه مهندسی مکانیک و بیوسیستم مکانیزاسون و آقای رامین گوروئی به عنوان بازرس اتحادیه علوم دامی و صنایع غذایی انتخاب شدند.
شایان ذکر است دبیران اتحادیه‌های انجمن‌های علمی کشوری از واحدهای تحت امر معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری می‌باشند.


نظر شما :