اداره تدارکات
وظایف و اختیارات اداره تدارکات
1- برنامهریزی در جهت تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز دانشگاه
2- انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوط با رعایت مقررات مالی و معاملاتی و سفارش آن از داخل و خاج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
3- تهیه لیستی از فروشندگان لوازم و نمایندگیها، شناخت بازار و اطلاع از نوسانات قیمتهای بازار و استعلام بها قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
4- تهیه و تنظیم صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع
5- بررسی درخواستها و انطباق آن با قوانین و مقررات مربوطه و تأیید اسناد کالاهای خریداری شده
6- تهیه صدور درخواست کالا و موارد مصرفی و پیگیری تا مرحله خرید و تحول به واحدها یا نگهداری در انبار
7- نظارت در انجام امور تدارکاتی دانشگاه و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
8- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق