مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات
وظایف و اختیارات مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات
1- نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها
2- اعلام نظر در خصوص تنظیم متن تفاهمنامهها و نظارت بر نحوه عقد قراردادهای منعقده بین دانشگاه و اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بینالمللی
3- مستندسازی اموال غیر منقول دانشگاه و انجام امور ثبتی مرتبط با آن حسب دستور رئیس دانشگاه
4- پیگیری و گردآوری و تنظیم و تثبیت حقوق مالکیت فکری دانشگاه و تعیین سیاستها و رویکردهای مالکیت فکری و معنوی منعکس شده در شیوهنامهها و آئیننامههای دانشگاه مرتبط با موضوع، با همکاری و هماهنگی معاونتهای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی و فناوری دانشگاه
5- اعلام نظر حقوقی درباره استعلام واحدهای مختلف دانشگاه در خصوص مسائل مختلف
6- حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی
7- پیگیری مسائل حقوقی و مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی
8- انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد
9- تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز
10- همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات
11- تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی
12- پاسخگویی به دعاوی، شکایات و تنظیم شکوائیه برعلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متعرض به حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف
13- انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی (اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و ...)
14- جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف دانشگاه پیدا میکند
15- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق