پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی شهادت سردار بزرگ جهاد و مقاومت، سید حسن نصرالله

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۴ کد : ۶۱۹۶ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی شهادت سردار بزرگ جهاد و مقاومت، سید حسن نصرالله

به گزارش روابط عمومی، هیئت رئیسه دانشگاه در پی شهادت سردار بزرگ جهاد و مقاومت، سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

با نهایت تأسف و تألم، خبر شهادت سردار بزرگ جهاد و مقاومت، سید حسن نصرالله، فرمانده دلیر حزب‌الله لبنان، قلب‌های ما را به درد آورد. او که عمری را در میدان‌های نبرد با دشمنان اسلام و صهیونیسم گذراند، به‌عنوان نمادی از ایستادگی، دلاوری و پایداری در برابر ظلم و بیداد شناخته می‌شد.

سید حسن نصرالله، با جان‌فشانی و ایثار بی‌پایان خود، تمام عمر با برکت خویش را وقف مبارزه با دشمن صهیونیستی کرد. از آغازین روزهای مقاومت در جنوب لبنان تا پیروزی‌های به‌یادماندنی که در تاریخ مبارزات اسلامی جاودانه شد، وی همواره پیشگام و رهبری بی‌بدیل در مقابله با تجاوزات و ظلم‌های آشکار دشمنان بود. شجاعت و تدبیر او، نه‌تنها جبهه مقاومت اسلامی را تقویت کرد، بلکه امید و انگیزه‌ای بی‌پایان به تمامی مبارزان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان بخشید.

دشمنان اسلام باید بدانند این اقدام ددمنشانه هیچ خدشه‌ای در عزم و اراده رزمندگان مقاومت برای خلق نقاط عطف جدید و افتخارآمیز در جبهه نبرد ضد صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد، بلکه استحکام و اقتدار حزب‌الله را مضاعف و آنان را در میدان مبارزه با جنایتکاران صهیونی مصمم‌تر خواهد ساخت.

شهادت این بزرگ‌مرد را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم و محترم ایشان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، دوستان و همسنگران گرانقدرش، همچنین به تمامی مردم شریف لبنان و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم. بی‌تردید، راه پرافتخار و آرمان‌های والای ایشان، همواره چراغ راه مقاومت اسلامی و آزادی‌خواهی خواهد بود و خون پاکش درخت تنومند مقاومت را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد.

از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم. از درگاه کبریایی‌اش ثبات قدم و پایبندی میراث‌داران آنان در جغرافیای جهان اسلام برای زنده نگه داشتن اندیشه مقاومت و اهتزار پرچم جهاد فی سبیل‌الله تا رسیدن به ساحل پیروزی را مسئلت می‌جوییم.

روحش شاد و یادش جاویدان باد

هیئت رئیسه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :