کسب عنوان معاون دانشجویی برتر در بین دانشگاه‌های دولتی کشور توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۰:۱۰ کد : ۶۱۳۴ اخبار دانشگاه
کسب عنوان معاون دانشجویی برتر در بین دانشگاه‌های دولتی کشور  توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، به عنوان معاون دانشجویی برتر در بین دانشگاه‌های دولتی کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست معاونان دانشجویی که از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه به‌میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شد؛ معاونت‌های دانشجویی برتر دانشگاه‌های دولتی کشور معرفی شدند.

در این نشست دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن اشاره به ارزیابی عملکرد معاونت‌های دانشجویی در موضوعات مختلف اعم از تغذیه، خوابگاه، مشاوره و سلامت، ورزش و بهداشت، افزودند این ارزیابی عملکرد در راستای شناخت نقاط قوت و ضعف و بهبود وضعیت امور مربوط به دانشجویان و تقدیر از معاونان کوشا و ساعی انجام می‌شود. وی تلاش همه‌جانبه معاونین دانشجویی را در پیگیری و ارتقاء کیفیت امور دانشجویان بسیار حائز اهمیت دانسته و خاطر نشان کرد دانشجویان عزیز می‌بایست فارغ از هر دغدغه‌ای به تحصیل متمرکز شده و از این قِبل خانواده دانشجویان نیز از امنیت روحی و روانی لازم برخوردار باشند.

با بررسی شاخص‌های ارزیابی معاونت‌های دانشجویی ۱۱۷ دانشگاه‌ سراسر کشور، دکتر سعید محمدزاده معاون، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، به عنوان معاون دانشجویی برتر معرفی و با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر شد.

در این نشست مجتبی شرانجانی مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان ضمن تشریح شاخص‌ها، نتایج ارزیابی معاونت‌های دانشجویی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را به استحضار حضار رساند.

روابط عمومی دانشگاه، با کمال مسرت، کسب این موفقیت را که حاصل تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد جناب آقای دکتر محمدزاده به ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویان است به ایشان و خانواده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک عرض می‌کند. امیدواریم در ادامه راه، همواره شاهد پیشرفت‌های بیشتر و دستاوردهای بزرگ‌تری از سوی ایشان باشیم.


نظر شما :