بیانیه بسیج دانشجویی در پی شهادت اسماعیل هنیه

۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶ کد : ۶۱۲۴ اخبار دانشگاه
بیانیه بسیج دانشجویی در پی شهادت اسماعیل هنیه

مهمان عزیز جمهوری اسلامی، برادر گرانقدر و مبارز اسماعیل هنیه پس از عمری مجاهدت در راه آزادی قدس شریف و رهبری حماس به ویژه در عملیات طوفان الاقصی و ده ماه مقاومت اعجاب برانگیز پس از آن، به دست بدترین دشمن خدا و انسانیت در دوران معاصر، رژیم تروریستی صهیونیستی به شهادت رسید.  

برادران و خواهران دانشجو، رهبر معظم انقلاب شهادت اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس را به ملت فلسطین تسلیت نگفتند.! بلکه فرمودند: "ملت عزیز ایران" من و شما مخاطب هستیم. این یعنی ملت هوشیار باشید، بیدار باشید. اصالت ایران و ایرانی از قدیم الایام به مهمان‌نوازی معروف است و این یک اتفاق بزرگیست که مهمان مارا در خاک سرزمین خودمان ترور کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان این اقدام تروریستی رژیم کثیف صهیونیست را تجاوزی آشکار نه تنها به خاک بلکه به سنت و آیین سرزمین جمهوری اسلامی ایران می‌داند؛ و رژیم فاسد صهیونیست باید بداند اگر باعث ریخته شدن خونی در این خاک مقدس شود؛ این خون‌ها جوی‌هایی می‌شود در مسیر فلسطین و قدس! 

بی.تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های "شهید القدس" دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

امروز شهید اسماعیل هنیه و شهید عزیز همراه او مهمان شهدای مقاومت بویژه شهید سلیمانی هستند که همراه فرشتگان الهی به آن‌ها خوشامد گفته و ندای «هنیئا بما کنتم تعملون» سر می‌دهند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :