بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی شهادت مجاهد شهید اسماعیل هنیه

۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۴ کد : ۶۱۲۳ اخبار دانشگاه
بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی شهادت مجاهد شهید اسماعیل هنیه

 

"المقاومة فکره و الفکرة لا تموت"
"مقاومت اندیشه است و اندیشه از بین رفتنی نیست"
 
اقدام شنیع، بزدلانه و تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در شهادت رهبر بزرگ مقاومت فلسطین شهید دکتر اسماعیل هنیه را محکوم می نماییم و بر این باور هستیم که ترور یک مهمان دیپلماتیک و رسمی و نقض آشکار همه قوانین و عرف های بین المللی این پیام روشن و واضح را برای جهانیان دارد که رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای جنایت آفرینی و تهدید صلح جهانی ندارد. 
با گذشت ده ماه از حمله به غزه، و بکارگیری تمام توان و قدرت نظامی و رسانه ایی، حمایت متحدان و سکوت و انفعال نهادهای بین المللی و کشتار ده ها هزار زن و کودک و نسل کشی فلسطینیان، رژیم اشغالگر فلسطین از دست یابی به هرگونه پیروزی ناکام ماند. این رژیم که ذاتا با بحران آفرینی و ترور زنده است با روی آوردن به ترور رهبران مقاومت تلاش دارد بر این شکست در برابر ملت قهرمان و مقاوم فلسطین سرپوش بگذارد و در این بین آنان که در کنگره آمریکا برای سفاک ترین و تروریست ترین رئیس رژیم اشغالگر و جنایت های آن رژیم کف زدند نظاره گر دستاوردهای شرارت بار خود هستند.
دستاورد ده ماه حمله رژیم اشغالگر فلسطین به غزه بیداری فزاینده و گسترش یابنده جهانی علیه اشغالگری، جنایت و نسل کشی و آگاهی از ماهیت تروریستی و خونریز رژیم صهیونیستی است. امروزه طرفداری از مردم غزه و فلسطین تبدیل به جریانی عمومی در جهان شده است.
  همانگونه که شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در خاک عراق، پیوند ملت ایران و عراق را مستحکم تر از قبل نمود، امروز نیز خون مطهر شهید اسماعیل هنیه که در خاک جمهوری اسلامی ایران جاری شد، همبستگی، اتحاد و انسجام را بین ملل مسلمان منطقه به ویژه ملت ایران و ملت مقاوم فلسطین را بیشتر خواهد کرد.
ابوالشهدا شهید شجاع و صبور اسماعیل هنیه که ده ها تن از فرزندان، نوه ها و بستگان خود را طی چند ماه گذشته در راه آزادی فلسطین وداع گفته بود امروز با نائل شدن به آرزوی دیرینه خویش به آنها ملحق شد و ما بدل تبدیلا.  
مقاومت ملت فلسطین یک اندیشه است و با ترور جسم اندیشه از بین نمی رود.
 خون مطهر رهبران مقاومت سیراب کننده درخت نهضت مقاومت است و شهادت این رهبر بزرگ مقاومت فلسطین که موجی از خشم و تاثر داخلی و جهانی بر انگیخت ضمن ایجاد اتحاد و همبستگی، انرژی بخش خروش و خیزش آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود ان شاءالله.
 
 
شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 
 
 
 
 
 
 

نظر شما :