پیام تسلیت دکتر فیاضی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

۲۴ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۵ کد : ۶۱۱۹ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت دکتر فیاضی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی متن کامل پیام تسلیت دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش آغازگر بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشریت بود که حقیقت اسلام را از سوءاستفاده‌ها نجات داد. محرم یادآور این حماسه بزرگ است و عاشورا مکتبی است که با خود ایثار، وفاداری، و هزاران درس دیگر به همراه دارد. اگر نتوانیم این مفاهیم را درک کنیم، از درس‌های بزرگ انسانیت، ایثار، و شهامت محروم می‌مانیم.

امام حسین (ع) متعلق به همه نسل‌ها و اندیشه‌های آزاد است که جوانمردی و از خودگذشتگی را از او آموخته‌اند. جامعه دانشگاهی نیز با تأسی از آرمان‌های حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌تواند در تحقق این مسیر گام بردارد.

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم در ماه پیروزی خون بر شمشیر، پیام راستین مکتب امام حسین (ع) و یاران باوفایش را در جامعه دانشگاهی تبیین نماییم.

قبولی عزاداری همه دلدادگان حریم ولایت را از خداوند متعال مسئلت دارم و خواستارم که ما را در زمره پیروان واقعی قیام حسینی قرار دهد.

با آرزوی توفیق و سربلندی

جمال فیاضی  

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :