رویداد بهبود بهره‌وری در خشکه‌کاری برنج در دانشگاه برگزار شد

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۷ کد : ۶۰۸۲ اخبار دانشگاه
رویداد بهبود بهره‌وری در خشکه‌کاری برنج در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با همکاری شرکت کیمیا پارس نهاده رویداد "بهبود بهره‌وری در خشکه‌کاری برنج" را با حضور کشاورزان پیشرو، متخصصان و مسئولان استانی برگزار کرد.

این رویداد با هدف آشنایی بیشتر کشاورزان با روش‌های نوین افزایش بهره‌وری در مزارع برنج و ارائه دستاوردهای تحقیقاتی برگزار شد. تعدادی از اعضای هیئت علمی نیز در این زمینه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را ارائه دادند. با توجه به اهمیت گسترش تعامل بین کشاورزان و جامعه علمی کشور، بخشی از رویداد به هم‌اندیشی میان زارعین، متخصصان و مسئولان اختصاص یافت.

دکتر فیاضی، رئیس دانشگاه، در خصوص ایده برگزاری این رویداد گفت: "افزایش بهره‌وری در برنج و ارتقای دانش کشاورزان از اهداف اصلی این رویداد است. نقش دانشگاه در بهبود بهره‌وری کشاورزی استان باید پر رنگ باشد."

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌ جمعه شهر اهواز، نیز در این همایش به اهمیت این رویداد اشاره و از برگزارکنندگان تقدیر و تشکر کرد. ایشان افزودند: "گسترش تعامل بین کشاورزان و جامعه علمی کشور باعث افزایش بهره‌وری در این حوزه خواهد شد."

در این همایش از فعالان عرصه پژوهش و تولید برنج نیز تقدیر به عمل آمد. این رویداد ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ در تالار آیت‌الله دکتر مفتح دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد.


نظر شما :