بیانیه دانشگاه در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹ کد : ۶۰۱۶ اخبار دانشگاه
بیانیه دانشگاه در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع می‌رساند که اعتراضاتی که در روزهای اخیر توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های معتبر آمریکا و اروپا به انجام رسیده است، روشنگر این حقیقت تلخ است که شعارهای آزادی بیان و دموکراسی در جوامع غربی از اصالت ساقط شده‌اند. برخورد خشونت‌آمیز پلیس با دانشجویان و دستگیری اساتید عدالت‌طلب در کشورهایی که خود را وکیل مدافع آزادی بیان می‌دانند، نه تنها نشان دهنده یک تناقض آشکار، بلکه نمایانگر یک تراژدی واقعی است.

شهادت تاریخی ما، استادان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، بر این است که استکبار جهانی حاضر به پایمال کردن حقوق بشر در مقابل اهداف صهیونیستی است. حرکت اعتراض‌آمیز دلیرانه مردم و بویژه جامعه دانشگاهی دنیا در آمریکا و اروپا، نشان از بیداری وجدان و ایستادگی در برابر بیداد است.

این حرکت دانشجویان متفکر و وجدان‌های بیدار که در دفاع از مردم مظلوم غزه و اعتراض بر علیه رژیم ظالم صهیونیستی به پا خاسته‌اند، گواهی بر این مسئله است که عدالت و مقاومت، همواره بر ظلم و فساد غلبه خواهند کرد.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، اقدامات خشونت‌آمیز پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان در حمایت از فلسطین را شدیداً محکوم کرده و خشم و تنفر خود را از جنایات و توطئه‌های رژیم جعلی و خونریز اسرائیل اعلام می‌داریم.

از همۀ اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دعوت به عمل می‌آید تا در حمایت از حرکت دانشجویی و استادان بیدار دانشگاه‌های بین‌المللی و محکومیت خشونت‌های اخیر، به ما بپیوندند.

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :