پیام تسلیت دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۰ کد : ۶۰۰۷ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لِلهِ وَ انّا إِلَیْهِ راجِعون

با قلبی آکنده از حزن و اندوه، شهادت غم‌انگیز حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران و همراهان ایشان را به سوگ نشسته‌ایم. این فقدان بزرگ، که مقارن با ایام خجسته ولادت با سعادت امام هشتم حضرت رضا (ع) روی داده، جان‌ و جهان ما را با اندوهی عمیق مواجه ساخته است.

این ضایعه را با سوز و گداز، به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، مسئولان دولت و بیش از همه به خانواده‌های این عزیزان و به ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

یاد و خاطر این شهیدان والامقام را که در مسیر خدمت به مردم و ارزش‌های والای این سرزمین جان‌فشانی کرده‌اند، گرامی داشته و دعا می‌کنم روح بلند آنان در علیین، کنار برگزیدگان و شهدای گرانقدر، آسوده و معطر به رحمت الهی باشد.

‌این سوگ عمومی، تأییدی بر تداوم راهی است که شهیدان با نثار جان، گشوده‌اند. در پرتو مصیبت، قلب‌های ما به هم نزدیک‌تر و همدلی ما پررنگ‌تر شده، تا ایران عزیز را در مسیر روشن‌تر از همیشه، در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، استوارتر سازیم.

باور دارم روح پاک این فداکاران، در پرتو شهدای عزیز انقلاب اسلامی، در بهشت ابدی به سعادت و نیک‌بختی نائل آمده‌است. از درگاه ایزد منان برای شهیدان عزتمند، علو درجات و برای بازماندگان و همه‌ی اندوه‌دیدگان ایرانی، صبری جمیل و آرامشی پایدار خواستارم.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :