برپایی نمایشگاه کرامت در دانشگاه

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۵۹۸۳ اخبار دانشگاه
برپایی نمایشگاه کرامت در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت هفته سراهای دانشجویی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با هدف ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بین دانشجویان، نمایشگاهی متمایز با عنوان "کرامت" برگزار کرده است. نمایشگاه کرامت با هدف گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و ترویج اندیشه‌ورزی در بین جوانان و دانشجویان فضایی را برای دانشجویان فراهم آورده است تا با افزایش اطلاعات در مورد فعالیت‌های دانشگاهی و استفاده از امکانات و برنامه‌های موجود، در محیطی سرزنده و انگیزشی به تعامل و گفتگو بپردازند.

این رویداد از تاریخ یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه تا چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه 1403  در سالن فردوسی دانشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

عناوین مهمی که در این نمایشگاه به آن‌ها پرداخته خواهد شد، عبارت‌اند از:

- بازارچه تولیدات دانشجویی

- نمایش فرهنگ و رسوم اقوام مختلف

- بازی‌های بومی و محلی

- مشاوره و خدمات سلامت

- مسابقات آشپزی

- مسابقات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز

- کارگاه‌های آموزشی

- نشست‌ها و همایش‌های علمی

دانشگاه علاوه بر تاکید بر اهمیت خودافزایی فرهنگی و اجتماعی به توسعه فضاهای مشترک دانش بنیان و ترغیب دانشجویان به شرکت در فعالیت‌ها و مسابقات مختلف انگیزه‌ای دوچندان می‌بخشد. از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه دعوت میشود تا با حضور در این نمایشگاه، نقش فعالی در تعالی فرهنگ دانشگاهی ایفا کنند و لحظاتی ناب و آموزنده را تجربه نمایند.


نظر شما :