برگزاری یادواره دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰ کد : ۵۹۵۶ اخبار دانشگاه
برگزاری یادواره دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، آئین بزرگداشت دوازدهمین سالگرد تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دانشگاه به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید آیت الله مفتح دانشگاه با استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، مسئولان شهرستان باوی و مردم این دیار شهیدپرور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علوی کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سخنرانی سردار پاسدار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مداحی کربلایی حسن عسکری همراه بود، یاد، خاطره و مجاهدت‌های شهدا به ویژه شهیدان گمنام گرامی داشته شد و از صبر، استقامت و ایثار مادران والامقام شهیدان قدردانی به عمل آمد.

با قرائت قرآن کریم، هم‌خوانی با سرود ملّی و پخش کلیپی از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون لزوم حفظ یاد شهدا، ویژه برنامه گرامی‌داشت شهدای گمنام دانشگاه آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی‌کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، سخنانی در ارتباط با منزلت و جایگاه دنیوی و اخروی شهدا بخصوص شهدای گمنام بیان کرد.

در ادامه مراسم، سردار حاج حسن عسکری با مرثیه و نوحه‌خوانی یاد و خاطره جبهه‌های جنگ و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده نمود.

سخنران برنامه سردار پاسدار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ضمن تشکر از دانشگاه بابت برگزاری این مراسم، در رابطه با فرهنگ رشادت و ایثارگری رزمندگان و ارج و منزلت شهدا به خصوص شهدای گمنام بیاناتی ایراد کرد و همه را به داشتن روحیه‌ای جهادی و مسئولیت‌پذیر سفارش نمود.


نظر شما :