برگزاری مراسم به مناسبت گرامی‌داشت مقام شامخ استاد (روز معلم) در دانشگاه

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹ کد : ۵۹۴۶ اخبار دانشگاه
برگزاری مراسم به مناسبت گرامی‌داشت مقام شامخ استاد (روز معلم) در دانشگاه

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان آیین گرامی‌داشت روز معلم را با تجلیل از چهره‌های برجسته و پیشکسوتان تعلیم و تربیت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی، در محفلی باشکوه و به مناسبت گرامی‌داشت مقام شامخ استاد (روز معلم)، شاهد تقدیر از استادانی بود که با سخاوت تمام عمر خود را وقف تعلیم و پرورش اندیشه‌ها و نشر دانش کرده‌اند. در این مراسم به منظور ادای احترام در اقدامی ضمن دعوت از خانواده‌های معزز اساتید فقید با اهدای لوح‌ از آنان قدردانی شد. در بخش بعدی برنامه از اساتید برتر آموزشی دانشگاه در سال 1402، آقایان دکتر مهدی سعادت فرد، دکتر علیرضا ابدالی و دکتر جمال فیاضی به پاس تلاش‌ آنان در عرصه‌ی آموزش تجلیل شد.

در ادامه این برنامه ۱۲ تن از استادان که سال گذشته از مرتبه علمی استادیاری به دانشیاری ارتقا یافته بودند، (دکتر کامران الماسیه، دکتر امین ذرتی‌پور، دکتر بهروز علیزاده بهبهانی، دکتر امین لطفی جلال آبادی، دکتر علی مشتطی، دکتر مسلم سواری، دکتر محمّدحامد قدوم پاریزی‌پور، دکتر محمّد فرخاری، دکتر احمد زارع، دکتر محمدرضا زارع بوانی، دکتر سیدامیر موسوی و دکتر آیدین خدایی جوقان) همچنین از ۴ استاد ارجمند که در این دوره به مرتبه استادی ارتقا پیدا کرده‌اند (دکتر محمدحسین قرینه، دکتر محسن ساری، دکتر فاطمه یاراحمدی و دکتر علیرضا ابدالی مشهدی) با اهدای لوح یادبود تقدیر انجام شد.

پایان بخش این آیین مملو از احترام تقدیر و تکریم استادان بازنشسته‌ی دانشگاه در سال گذشته (دکتر عبدالمهدی بخشنده، دکتر خلیل میرزاده و دکتر سید مجتبی فارغ) و تقدیر از دکتر محمد نوشاد به ‌عنوان پژوهشگر برتر و دکتر جواد ظهیری به‌ عنوان فناور برتر در سال ۱۴۰۲ بود.


نظر شما :