اولین جلسه‌ی "شب‌نشینی دانشجویان با استاد"

۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۴۳۴۴ اخبار دانشگاه
اولین جلسه‌ی "شب‌نشینی دانشجویان با استاد"

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین برنامه از سری برنامه‌های "شب‌نشینی دانشجویان با استاد"، با حضور دکتر مسعود برادران عضو هیئت علمی دانشگاه در تاریخ 16 آبان ماه ساعت 21:30 در محل سالن خوابگاه شهید احمدی برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر محمدزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان و تشکر از دکتر برادران برای قبول دعوت و اختصاص وقت برای حضور در خوابگاه بیان نمودند که معاونت فرهنگی تصمیم دارد جهت تعمیق تعامل استاد- دانشجو خارج از کلاس درس و غنی کردن تجربه زندگی دانشگاهی دانشجویان سلسله نشست‌هایی صمیمانه با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها را با عنوان شب‌نشینی با استاد به صورت هفتگی برگزار و در هر جلسه از اساتید با تجربه و صاحب نظر جهت این نشست‌ها دعوت بعمل آورد. ایشان دلیل دعوت دکتر برادران برای این دورهمی شبانه را ویژگی‌های ممتاز ایشان که همواره برای دانشجویان به عنوان یک استاد محبوب بوده را سبک تدریس و ایده‌های خلاقانه ایشان دانستند.

سپس دکتر برادران به عنوان استاد مهمان جلسه ضمن مرور خاطرات دوران دانشجویی خود مواردی در رابطه با فعال بودن دانشجویان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و فعالیت‌های عملی کشاورزی در رابطه با کارآفرینی و دانشجوی کارآفرین مطرح نمودند.

ایشان در ادامه نشست آمادگی خود را جهت مشاوره و رفع مشکلات موجود در زمینه کارآفرینی اعلام نموده و از دانشجویان علاقمند به کارآفرینی و ایده‌پرداز دعوت نمودند تا ایده‌ها و مسائل مرتبط با کارآفرینی دانشجویی را مطرح نمایند.

در ادامه تعدادی از دانشجویان به شرح ایده‌های کارآفرین و طرح‌های در حال اجرای خود، مشکلات و موانع موجود در روند کار پرداختند و ضمن استقبال و اعلام رضایت از برگزاری این نشست خواهان تداوم برنامه‌های شب‌نشینی دانشجویان با استاد در خوابگاه شده‌اند.