برگزاری جلسه‌ی معارفه‌ی دانشجویان نوورود گروه ترویج و آموزش کشاورزی

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۲ کد : ۴۲۹۱ اخبار دانشگاه
برگزاری جلسه‌ی معارفه‌ی دانشجویان نوورود گروه ترویج و آموزش کشاورزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با همکاری انجمن علمی گروه ترویج و آموزش کشاورزی جلسه‌ی معارفه‌ی دانشجویان نوورود مقاطع مختلف این گروه در روز یکشنبه به تاریخ 15 آبان ماه 1401، در محل آمفی تئاتر دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستائی با حضور رئیس دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی جناب آقای دکتر کاظمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده جناب آقای دکتر قاسمی‌نژاد، اعضای هیأت علمی و کارکنان گروه ترویج و آموزش کشاورزی و با حضور پرشور و استقبال دانشجویان برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد.

در ابتدای مراسم دکتر برادران مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی ضمن خوش آمدگوئی به دانشجویان نوورود و آرزوی موفقیت برای آنان جهت طی کردن فرایند تحصیلی از اهمیت و جایگاه رشته و همچنین شرایط مستعد و قابل قبول دانشگاه در خصوص ایجاد رفاه و آسایش دانشجویان سخن گفتند.

در ادامه، رئیس دانشکده، معاون آموزشی- پژوهشی دانشکده و اعضای هیأت علمی گروه به ترتیب، ضمن اشاره به اهمیت نقش رشته‌ی ترویج و آموزش کشاورزی در همه علوم مرتبط با کشاورزی، این رشته را معرفی و توضیحاتی در خصوص مسائل آموزشی، بیان نمودند.

پس از آن دبیر انجمن علمی- دانشجویی گروه جهت آشنایی بیشترِ اعضای هیأت علمی با دانشجویان نوورود کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب از دانشجویان دعوت کرده پشت تریبون خود را معرفی نمایند.

در پایان جلسه‌ی معارفه، عکس یادگاری دسته جمعی اساتید و دانشجویان به همراه اعضای انجمن علمی گروه ترویج و آموزش کشاورزی تهیه شد.