نشست صمیمانه‌ی اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای محترم هیأت علمی

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۷ کد : ۴۲۰۸ اخبار دانشگاه
نشست صمیمانه‌ی اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با اعضای محترم هیأت علمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در روز یکشنبه به تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشست صمیمانه‌ی هیأت رئیسه‌ی دانشگاه با اعضای محترم هیأت علمی در تالار شهید مفتح برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود ملی آغاز و سپس آقای دکتر فیاضی سرپرست دانشگاه به بیان اهداف و برنامه‌های پیش‌رو جهت ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه پرداختند و نیل به آن‌ها را منوط به همراهی اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه دانستند. در ادامه، ایشان با بیان برخی مشکلات پیش رو خواستار تعامل بیشتر اساتید و دانشگاه جهت ارائه راهکارهای علمی، عملی و تحقیقاتی شدند. سپس دکتر شافعی‌نیا معاون مالی و اداری، دکتر رجب‌پور معاون آموزشی و تحصیللات تکمیلی، دکتر محمد‌زاده معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی و دکتر ساری معاون پژوهشی و فناوری به ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خود و همچنین بیان برنامه‌های آتی پرداختند. 

 در پایان جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین علوی‌کیا مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن ایراد سخن بیان داشتند که اساتید باید با تشویق، دانشجویان را علاقمند به تحصیل و پژوهش بیشتر نمایند در انتها با توجه به مسائل روز کشور، به بیان راهکاری مفید جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداختند.

لازم به ذکر است که در این نشست صمیمانه از دکتر زندی سوهانی معاون سابق پژوهشی و فناوری، دکتر طباطبایی معاون سابق اداری و مالی و دکتر مهرنیا معاون سابق فرهنگی_ اجتماعی و دانشجویی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.