برگزاری دوره‌‌ی یاوران ولایت با حضور سردار شاهوارپور فرمانده‌ی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۴۱۱۳ اخبار دانشگاه
برگزاری دوره‌‌ی یاوران ولایت با حضور سردار شاهوارپور فرمانده‌ی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دوره‌ی یاوران ولایت ویژه‌ی دانش‌آموزان پسر و دختر استان خوزستان، توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه ولی‌­عصر (عج) و با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مدت چهار روز از تاریخ 13 لغایت 16 شهریور ماه با حضور 290 نفر دانش‌آموز پسر و دختر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار گردید.

 در آیین افتتاحیه این دوره، سردار باقری ضمن تشکر از برگزارکنندگان این دوره، دوره‌ی یاوران ولایت را دوره‌­ای برای تشکیلاتی شدن، شناخت استعدادها، مسئولیت­‌پذیری، رشد آگاهی و انقلابی، پرورش تفکر، ایجاد خلاقیت، کادرسازی، یارگیری و همچنین دوره­‌ای برای شبکه­‌سازی در بین نوجوانان، دانش‌آموزان، ایجاد بستر و فرصت ارائه برنامه­‌های فرهنگی در مدارس دانست.

 این دوره به صورت شبانه­‌روزی و با حضور اساتید برجسته سطح استان و تدریس در زمینه‌­های تشکیلاتی، سیاسی، مهارتی، مشاوره تربیتی و سواد رسانه برگزار گردید.

لازم به ذکر است آیین اختتامیه این دوره با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، دکتر باستان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور و دکتر فیاضی سرپرست محترم دانشگاه در روز چهارشنبه 16 شهریور ماه در سالن اجتماعات شهید دکتر مفتح برگزار گردید.