انتخاب جناب آقای دکتر یزدی‌زاده به عنوان مشاور نمونه دانشگاه‌های منطقه ده کشور

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۷ کد : ۳۸۹۷ اخبار دانشگاه
انتخاب جناب آقای دکتر یزدی‌زاده به عنوان مشاور نمونه دانشگاه‌های منطقه ده کشور

به گزارش روابط عمومی، سی و سومین گردهمایی سالیانه رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، و دکتر نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان در روزهای دوشنبه ۱۹ و سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید.

در این آیین، در بخش معرفی مشاور نمونه و فعال مناطق ده‌گانه کشور، جناب آقای دکتر پوریا یزدی‌زاده از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به عنوان مشاور نمونه دانشگاه‌های منطقه ده کشور (استان خوزستان) برگزیده و با اهدای نشان حامی و لوح سپاس، از ایشان تجلیل به عمل آمد.

در لوحی که به مناسبت کسب این موفقیت از سوی دکتر داداش‌پور و دکتر نعیمی به آقای دکتر یزدی‌زاده مشاور مرکز مشاوره دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تقدیم شده، آمده است:

"کوشش در جهت اعتلای شاخص‌های سلامت روانی اجتماعی و ارائه خدمت روان‌شناختی به جمعیت دانشجویی در زمره فعالیت‌های ارزشمند، تعالی‌بخش و توسعه‌دهنده‌ی جامعه است. فعالیت‌هایی که بی‌تردید نقش سازنده‌ای در مسیر رشد و توسعه دارد و زمینه را برای افزایش سبک زندگی سالم دانشجویی و شاخص‌های توسعه انسانی فراهم می‌کند.

 ضمن ارج‌نهادن به تلاش‌های شما در چنین روند توسعه‌نگری، بدین‌وسیله از زحمات بی‌شائبه و ذی‌قیمت جنابعالی به‌عنوان مشاور نمونه منطقه ده در سال 1400 کمال امتنان را داریم.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، ماندگاری و افتخارآفرینی برای تمامی جوانان شایسته این سرزمین را از خداوند متعال خواستاریم."

روابط عمومی دانشگاه ضمن عرض تبریک برای کسب این موفقیت ارزنده، توفیقات روزافزون را برای ایشان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.