پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

۰۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۲۵۲ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

 

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می‌کند. چکاوک‌ها، هزاردستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح‌بخش و تازه سر می‌دهند. بهار، پیام‌آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل‌ها سرشار از سرور و جان‌ها معرفت می‌یابد. بهار، پیام‌آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می‌شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم.

این تکرار نوشدن این اتفاق زیبا هر سال می‌افتد تا یادمان آرد در شلوغی روزمره این زندگی باید لحظه‌ای بایستیم و جامه روحمان را که از کینه و غم و حرص و...زخم خورده است به در آریم و برایش جامه‌ای نو مهیا کنیم. نوروز جشن این نو شدن‌هاست. جشن تکاندن خانه‌های دلمان از هر آنچه سنگینش می‌کند تا مبادا با دل و جانی خسته و آزرده به دیدار بهار برویم. نوروز باستانی کهن‌ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل‌های گذشته و حال است که با آموزه‌های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبایی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ‌های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

امیدوارم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال "رونق تولید" نامگذاری گردید، خانواده بزرگ نظام اسلامی بتواند با کوششی زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست‌های توسعه عدالت اجتماعی، اعتلای علمی، فرهنگی، اقتصادی و رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت‌رسانی به آحاد جامعه گام‌های بلندی بردارد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. اینجانب با استعانت از خداوند متعال، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همیاری‌های همکاران و عزیزان دانشگاهی فرارسیدن فصل بهار و نوروز را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک عرض می‌نمایم. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسألت دارم.

‌‌‌‌‌

سید عطاء اله سیادت

‌‌‌‌‌رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :