نشست صمیمانه هیئت رئیسه با دانشجویان

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۵۶۱۰ اخبار دانشگاه
نشست صمیمانه هیئت رئیسه با دانشجویان

به گزارش روابط عمومی، به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی به مناسبت روز دانشجو هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه نشست صمیمانه‌‌ای با دانشجویان دختر و پسر خوابگاهی به صورت مجزا برگزار نمودند.

طی این دو نشست و دورهمی صمیمانه، دانشجویان نقطه نظرات، مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات خود در زمینه‌های آموزشی، دانشجویی و صنفی رفاهی، فرهنگی و ... را مطرح کردند.

دکتر فیاضی رئیس دانشگاه پس از استماع صحبت‌های دانشجویان، ضمن تبریک روز دانشجو بیان نمود که روز دانشجو منحصر به یک روز نیست و هر روز برای دانشگاه روز دانشجو است. ایشان مأموریت اصلی دانشگاه را آموزش، پژوهش و نوآوری و خدمات تخصصی و اجتماعی ذکر کرده و بیان کرد که دانشگاه باید به طور مستمر سطح خود را در این زمینه ارتقاء داده تا در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی دیده شده و جایگاه مناسب پیدا کند.

 رئیس دانشگاه خاطر نشان ساخت که ارتقاء سطح رفاه و زیست سالم دانشجویان همواره از دغدغه‌های اصلی مدیریت دانشگاه بوده و هست. همچنین ایشان به رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات مرکز درمانی شهر ملاثانی به دانشجویان اشاره نمود.

دکتر فیاضی تشکیل این گونه جلسات گفتگوی دو طرفه صمیمانه را برای طرح نقطه نظرات و مشکلات دانشجویان و در نتیجه بهبود فرایندها و برون دادهای دانشگاه مفید دانست.

در این دو نشست صمیمانه معاونین و مدیران حاضر در جلسه ضمن پاسخگویی به سؤالات دانشجویان بر حسب مسئولیت واحد خود موارد مطروحه را در دستور کار خود قرار دادند.


نظر شما :