ویژه برنامه‌ی روز دانشجو

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۰ کد : ۵۶۰۰ اخبار دانشگاه
ویژه برنامه‌ی روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ویژه‌ برنامه روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی با حضور پرشور دانشجویان، رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، مسئولین و اساتید دانشگاه در روز چهارشنبه به تاریخ 15 آذر 1402 در محل تالار آیت الله دکتر مفتح دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به تحولات اخیر غزه و نمایان شدن چهره واقعی اندیشه غرب در پشت شعارهای عوام فریب و اهمیت توانمندی‌های قشر جوان دانشجویی و قابلیت‌های فکری و کنشگری آنان، بر استفاده از این ظرفیت جهت معرفی واقعیات جوامع بشری در عصر رسانه تأکید نمود و خواستار کنشگری بیشتر دانشجویان در عرصه‌های مختلف شد.

در ادامه مراسم آقای سواری ضمن تبریک روز دانشجو شرحی مختصر در رابطه با وقایع 16 آذر 1332 و چگونگی شهادت دانشجویان در آن روز بیان داشت و افزود: دانشجویان علاوه بر درس خواندن و کسب علم در زمینه رویدادهای سیاسی آگاه بوده و مسائل روز جهان را رصد کنند. ایشان افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری دانشجو باید گفتمان‌سازی کند، مطالب‌گر و تأثیرگذار باشد، کسب مهارت کند، متفکر و دانش پژوه باشد و در امر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی همت داشته باشد.

از دیگر قسمت‌های این مراسم می توان به اجرای سرود توسط گروه سرود خدام الزهرای شهرستان اهواز، پخش کلیپ‌های مناسبتی، اجرای مسابقه و اهدای هدیه به برندگان اشاره نمود.


نظر شما :