برگزاری آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ دانشگاه

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۵۱۶۱ اخبار دانشگاه
برگزاری آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ دانشگاه

به گزارش روابط عمومی آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی 1398 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان  به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، رؤسا و معاونین آموزشی دانشکده‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های کشاورزی، علوم دامی و صنایع غذایی و مهندسی زراعی و عمران روستایی ساعت 17 روز سه‌شنبه 30 خردادماه 1402 در تالار اجتماعات آیت‌الله دکتر مفتح دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر فیاضی رئیس دانشگاه، ضمن تبریک دانش‌آموختگی دانشجویان و تقارن این مراسم با سالروز ازدواج دو نور امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار کرد که دانش‌آموختگی به‌معنای پایان نیست، بلکه آغاز راه جدید است و در همین راستا شما عزیزان بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه مرحله‌ی جدیدی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود آغاز خواهید نمود که سخت‌کوشی و تلاش مستمر رمز موفقیت در این مسیر است.

دکتر برادران استاد پیشکسوت گروه ترویج و آموزش کشاورزی ضمن تبریک دانش‌آموختگی دانشجویان بیان کرد که فراغت از تحصیل به معنای فراغت از کسب دانش نبوده و دانش آموخته باید همواره در حال کسب علم و دانش بوده تا بتواند با شرایط جدید سازگار شود. ایشان ضمن مرور خاطرات دانشجویی نکات ارزنده‌ای در خصوص امید در زندگی و مهارت‌های زندگی مطرح نمود.

شایان ذکر است پخش کلیپ، مسابقه حضوری و اهدای تندیس دانش‌آموختگان کارشناسی ورودی 1398 از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.