پیام تبریک دکتر فیاضی به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲ کد : ۶۱۸۱ اخبار دانشگاه
پیام تبریک دکتر فیاضی به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید

به گزازش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پیامی، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

اساتید والامقام، دانشجویان عزیز و کارکنان گرانقدر

با سلام و احترام،

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این آغاز، ضمن نویدبخشی رویشی تازه، فرصتی است تا همگی بار دیگر با عهد و پیمانی تازه، به ارزش‌های علمی و اخلاقی پایبند مانده و با گام‌هایی استوار، به سوی اهدافی بزرگتر و والاتر و با شور و شوقی دوچندان، به سوی آینده‌ای پربارتر حرکت کنیم. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، با تلاش‌های بی‌وقفه‌ی اساتید مجرب و پرتلاش، دانشجویان پرشور و خلاق و کارکنان دلسوز و متعهد، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کرده و امیدواریم که در این سال جدید نیز شاهد افتخارات و دستاوردهای بیشتری باشیم. در این راستا اساتید محترم، بی‌گمان با دانش و تجربیات خود، همچنان چراغ راهنمای دانشجویان در مسیر علمی و پژوهشی خواهند بود. دانشجویان عزیز نیز با پشتکار و اراده‌ای استوار، از این فرصت‌های طلایی دوران تحصیل بهره‌برداری کرده و خود را برای مواجهه با چالش‌های پیش‌رو آماده می‌سازند و کارکنان ارجمندی که با تلاش‌های دلسوزانه خود، نقش به‌سزایی در ایجاد محیطی مناسب برای آموزش و پژوهش ایفا خواهند کرد.

 با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی اعضای خانواده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، امیدوارم که سال تحصیلی پیش‌رو، سالی سرشار از پیشرفت، خلاقیت و دستاوردهای ارزشمند برای همگان باشد.

با احترام

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :