پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته‌ی دولت

۰۲ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۱ کد : ۶۱۳۸ اخبار دانشگاه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته‌ی دولت

به گزارش روابط عمومی، دکتر  جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با صدور پیامی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ی دولت را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرّحمن الرحیم

فرارسیدن هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، تلاش‌ها و دستاوردهای خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را ارج نهیم.

هفته دولت، نمایانگر اهمیت و نقش دولت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان کشور است. در این هفته می‌توان با تکیه بر آموزه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به بررسی و ارزیابی دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف بپردازیم و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر کنیم.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نیز به عنوان یکی از مراکز علمی و پژوهشی کشور، همواره با تلاش و ارائه برنامه‌های نوآورانه و بهره‌گیری از دانش و تجربه اساتید و پژوهشگران، نقش مهمی در توسعه کشاورزی و منابع طبیعی کشور ایفا کرده است. این دانشگاه با افتخار، راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد و با تکیه بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، به دنبال ارتقاء سطح علمی و پژوهشی کشور است.

امیدوارم در این هفته، با نگاهی به دستاوردهای ارزشمند دولت و دانشگاه، بتوانیم با همدلی و همکاری بیشتر، گام‌های مؤثری در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم. 

از خداوند متعال، توفیق روزافزون برای خدمتگزاران صدیق کشور عزیزمان مسئلت دارم.

جمال فیاضی  

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :