دعوت از جامعه فرهیخته دانشگاهی برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات

۰۸ تیر ۱۴۰۳ | ۰۲:۵۹ کد : ۶۱۰۰ اخبار دانشگاه
دعوت از جامعه فرهیخته دانشگاهی برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از آحاد جامعه به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاهی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
دکتر جمال فیاضی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه، ضمن دعوت از جامعه فرهیخته دانشگاهی برای حضور پای صندوق‌های رای، خاطر نشان کرد: کارنامه تاریخ معاصر کشور، نشان می‌دهد که مردم در تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، همواره دارای جایگاه کلیدی و فرصت آفرین بوده است. و هرجا که مردم از کشور و نظام پشتیبانی کرده‌اند و احساس مسئولیت داشته‌اند، اقتدار آفرین و عزت‌آفرین بوده است.
وی عنوان کرد: قطعا مسیر پیشرفت، تحول و تعالی کشور از راه مشارکت در انتخابات گذر می‌کند. و این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند برای چهار سال آینده، مدیریت کشور را به دست دولتی توانمند، بابرنامه، کارآمد و انقلابی بسپارند. 
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید جمهور می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تداوم مسیر حل چالش‌های کشور و ساخت اقتصاد قوی، استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی، ریشه‌کنیِ آسیب‌های اجتماعی و همچنین کمک به تقویت نقاط قوت بویژه در حوزه علم و فناوری داشته باشد.
وی با اشاره به میزان مشارکت مردم بر قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل، تاکید کرد: امروزه نگاه کشورهای مستکبر به سمت و سوی کشورمان دوخته است بنابراین مشارکت حداکثری و حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها پشتوانه‌ای برای تصمیم‌گیری و مدیریت صحیح کشور است بلکه باعث افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در منطقه و جهان خواهد بود. 
دکتر فیاضی ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور پای صندوق‌های رای، یادآور شد: از مردم فهیم خوزستان به ویژه جامعه فرهیخته دانشگاهی، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، دعوت می‌شود در روز جمعه ۸ تیرماه، با حضور پرشور خود، بار دیگر حماسه‌آفرینی کنند.


نظر شما :