پیام تسلیت معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در اندوه فقدان همکار عزیز مرحوم شهاوندی

۰۵ تیر ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۸ کد : ۶۰۹۵ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در اندوه فقدان همکار عزیز مرحوم شهاوندی

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر آنچنان بهت‌آور و تاسف‌بار است که هنوز به باورمان نمی‌نشیند. فراق ابدی همکار عزیز، فرهیخته، ساعی، پرتلاش، خوش فکر، خلاق و با ذوق جناب آقای "حسن شهاوندی"  پس از سال‌ها خدمت درخشان، خالصانه، بی‌ریا و موثر در سپهر فرهنگی دانشگاه موجب تاثر و تالم اینجانب و همکاران معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی گردید.

مرحوم مهندس شهاوندی کارشناسی بسیار توانمند، صادق، فرهیخته، مسئولیت‌پذیر، پیگیر و سخت‌کوش در حوزه فرهنگ و هنر دانشگاه  بود که با اخلاص و تعهد و روحیه و تلاش‌های جهادی خدمات شایان و ارزنده‌ای در مسیر تعالی فرهنگی دانشگاه  و تسهیل فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشجویان و دیگر ذینفعان فرهنگی دانشگاه داشت و در این مسیر  از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کرد.  بی‌گمان درگذشت ایشان خسارتی جبران‌ناپذیر  برای حوزه فرهنگی دانشگاه است. 

در این روز تلخ برای دانشگاه و ارکان فرهنگی آن، عزیزمان مهمان لطف و کرم پروردگار است و ان شاء الله الرحمان پاداش عمل صالح و نیکی مجاهدت‌های فرهنگی را از خوان کرم حق دریافت می‌کند. 

اینجانب با قلبی آکنده از حزن و اندوه  این مصیبت  را به خانواده بزرگ دانشگاهیان علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دانشجویان عزیز،  همکاران گرامی حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، و بستگان معزز بالاخص همسر ارجمند ایشان سرکار خانم سخنور و فرزندان عزیز و بزرگوارشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای این فقید سعید رحمت و مغفرت و علو درجات و  برای خانواده مکرم و سایر بازماندگان  سلامتی، طول عمر  با عزت، صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌نمایم. 

یاد آن عزیز گرامی باد! 

سعید محمدزاده

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :