برگزاری آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۵ کد : ۶۰۷۶ اخبار دانشگاه
برگزاری آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه

آئین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و با حضور هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه، رؤسا و معاونین آموزشی دانشکده‌ها، و مدیران گروه‌های آموزشی این دانشگاه روز چهار‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات آیت‌الله شهید دکتر مفتح دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر فیاضی رئیس دانشگاه، ضمن تبریک دانش‌آموختگی دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و تقارن این مراسم با دهه امامت و ولایت بیان کرد آئین دانش‌آموختگی بسان جشن شکرگزاری برداشت محصول است و این محصول نعمت علم و دانش است و امید دارم  این توشه بزرگ که از یک دانشگاه با قدمت و سابقه درخشان به دست آورده‌اید برای  زندگی شخصی و حرفه‌ای  شما منشأ خیر و برکت باشد. ایشان همچنین شمه‌ای از  تلاش‌های انجام شده و برنامه‌های اجرا شده طی دو سال اخیر برای ارتقاء کیفیت و تعالی دانشگاه در ابعاد آموزشی، پژوهشی، بین‌المللی، فرهنگی و رفاهی- دانشجویی  و در نهایت فراهم آوردن استلزامات حضور دانشگاه در فهرست نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه.ها بیان کرد.

در بخش بعدی این آئین دکتر برادران استاد پیشکسوت دانشگاه ضمن تبیین جایگاه و سابقه درخشان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در  نظام آموزش عالی کشور و عملکرد تحسین برانگیز دانش‌آموختگان این دانشگاه  در مراکزی که مشغول به خدمت و فعالیت شده‌اند خاطر نشان ساخت که دانش‌آموختگی از چنین دانشگاهی موجب افتخار، مباهات و به خود بالیدن است. ایشان شعر زیبای طنز خود تحت عنوان مهندس که ویژه این آیین دانش‌آموختگی سروده بود را با استقبال زائد الوصف و همراهی دانشجویان قرائت کرد.
 در ادامه پس از پخش کلیپ‌های فرهنگی، مسابقات حضوری اجرا شد. 

 اهدای تندیس دانش‌آموختگان ورودی ۱۳۹۹، تقدیر از  برگزیدگان آموزشی و فرهنگی - اجتماعی این ورودی و  عکس دسته جمعی دانش‌آموختگان هر رشته برنامه‌های بخش پایانی این مراسم بود.


نظر شما :