پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۴ کد : ۶۰۴۶ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز وفات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره شریف) و سالروز قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با فرا رسیدن ۱۴ خرداد یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم. امام خمینی (ره) با ایمان و اراده‌ای استوار، ملت ایران را از ظلم و استکبار رهانید و انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد. میراث ماندگار ایشان همچنان الهام‌بخش مبارزه با ظلم و تلاش در مسیر عدالت و آزادی در جهان است.

در آستانه ۱۵ خردادماه سالروز قیام حماسی مردم ایران در سال ۱۳۴۲ نیز با افتخار به یادآوری تاریخ پرافتخار ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران می‌پردازیم. این قیام، پیامی از حماسه و شهادت بود که مسیر انقلاب اسلامی را هموار ساخت و پایه‌گذار حرکت بزرگ ملت ایران شد.
امسال ۱۴ و ۱۵ خرداد با شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان همراه شده است. ما با تأسی و الهام‌گیری از فداکاری‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، به پاسداشت یاد و خاطره‌ی این بزرگ‌مردان می‌پردازیم.
در قلب آمریکا نیز دانشجویان حق‌طلب و آزادی‌خواه با پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران، بر علیه ظلم و استبداد و کشتار مردم بی‌گناه غزه به پا خواسته‌اند. این حرکت بزرگ نشان‌دهنده پرچم انقلاب اسلامی است که حتی در نقاط دور دست جهان نیز الهام‌بخش مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی است.
اینجانب به نمایندگی از  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ضمن گرامی‌داشت این ایام، از خداوند متعال خواستارم به همه ما توفیق ادامه راه پرفروغ امام خمینی (ره) و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب را عنایت فرماید و برای تمامی مظلومین و مستضعفین جهان به ویژه مردم بی‌گناه غزه آزادی و عدالت از خداوند سبحان مسئلت دارم.

جمال فیاضی  
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :