بیانیه شورای صنفی کارمندان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان جهت دعوت به شرکت در انتخابات

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۱ کد : ۵۸۱۵ اخبار دانشگاه
بیانیه شورای صنفی کارمندان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان جهت دعوت به شرکت در انتخابات

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

همه باید شرکت کنند، این یک وظیفه است، هم وظیفه اسلامی است، هم وظیفه میهنی و ملی است و حفظ عزت و شوکت کشور به این وابسته است. مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

در آستانه انتخابات پیش رو، تلاش همه جانبه دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم جهت کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نشان دهنده ی تاثیر بی بدیل رای تک تک آحاد جامعه در تعیین سرنوشت و تضمین عزت و امنیت ایران اسلامی است.

ما جامعه دانشگاهی اعتقاد داریم که تنها راه حل برطرف کردن مشکلات کشور و ایجاد بستر مناسب جهت پیشرفت جامعه و بهبود وضعیت هموطنان عزیز، استفاده از حق تعیین سرنوشت با شرکت در انتخابات و برگزیدن نمایندگانی اصلح می باشد که نقشی حیاتی در مواقع حساس و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز برای مردم دارند.

شورای صنفی کارمندان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از تمام اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه دعوت به عمل می آورد آنگونه که مسئولیت پذیری اجتماعی جهت تامین سلامت مردم در ماهیت و تار و پود رشته های تحصیلی و مناصب شغلی آنان تنیده است، این بار نیز در این جبهه خطیر نقش بی بدیل خود را ایفا نموده و با مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز اقتدار و امنیت مردم و کشور بوده و ضامن دو نعمت سلامت و امنیت جامعه خود باشند. 

شورای صنفی کارمندان

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :