بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان  جهت دعوت به حضوری حماسه آفرین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۶ کد : ۵۸۱۴ اخبار دانشگاه
بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان  جهت دعوت به حضوری حماسه آفرین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه

به گزارش روابط عمومی، شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان  جهت دعوت به حضوری حماسه آفرین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای چهل و ششمین بهار حیات خود بار دیگر در آستانه  یک روز عظیم دیگری است که در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

انتخابات به‌ عنوان یکی از تجلیات مردم سالاری دینی از ظرفیت‌های درخشان جمهوری اسلامی  برای  نقش آفرینی و کنشگری فعالانه مردم در تعیین سرنوشت و تعالی آینده کشور است. 

شرکت مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته  یک مسئولیت اجتماعی در راستای تعیین سرنوشت کشور است؛ چنانچه قرآن کریم بر این مهم تاکید نموده است؛ «إنَّ اللهَ لایُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ وَ إذا أَرادَ اللهُ بِقَوْمٍ سُوْءاً فَلا مَرَدَّ لَهُ وَ ما لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ والٍ» (رعد/۱۱)؛ همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند و هرگاه خداوند برای قومی آسیبی بخواهد، پس هیچ برگشتی برای آن نیست و در برابر او هیچ دوست و کارساز و حمایت کننده‌ای برای آنان نیست.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور  و ارتقاء بازدارندگی و امنیت آن در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

به توفیق الهی، با تأسی به وصایای جاودان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) و در لبیک به دعوت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با حضور پرشور و حداکثری ملت شریف و مقتدر ایران پای صندوق‌های رأی، حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین پدید خواهد آمد.

در همین راستا ما اعضا شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از همه اقشار جامعه به ویژه اساتید،  کارکنان و دانشجویان استدعا داریم ضمن تبیین شرایط کنونی ایران عزیز و تحولات منطقه و جهان با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه و انتخاب آگاهانه و مسئولانه نمایندگان اصلح و توانمند، مسئولیت اجتماعی و تبیینی تاریخی خود را در جهت پیشرفت همه جانبه و  اقتدار  کشور ایفا نماییم. 


نظر شما :