پیام بسیج کارکنان دانشگاه جهت دعوت به شرکت در انتخابات

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۱ کد : ۵۸۱۰ اخبار دانشگاه
پیام بسیج کارکنان دانشگاه جهت دعوت به شرکت در انتخابات

باسمه تعالی

با سلام و احترام،

بسیج کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اعلام می‌دارد همزمان با فرارسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه، می‌طلبد تا با حضوری آگاهانه و پرشور به عرصه یک انتخاب سرنوشت‌ساز دیگر در کشور قدم گذاریم.

بی شک انتخابات حق مسلم هر ایرانی و از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی است. شرکت در انتخابات نه تنها حقی است که به ما اعطا شده، بلکه وظیفه‌ای است که بر دوش داریم که تاریخ را می‌سازد و آینده‌ی کشور را رقم می‌زند.

با توجه به نقش بی‌بدیل دانشگاهیان و نخبگان در هدایت و تعالی جامعه، مشارکت فعال این قشر در تعیین مسیر آینده سیاسی و فرهنگی می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود و پیشرفت کشور داشته باشد.

لذا، از کلیه کارکنان محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و عموم مردم شریف و فهیم انتظار می‌رود تا با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش‌رو نشان دهند که روند توسعه و پیشرفت کشورمان، همواره در اولویت‌های برنامه‌ی کاری آنان قرار داشته و منافع ملی و ارزش‌های اسلامی را والا می‌دارند.

این مشارکت، نماد وفاداری ما به اصول انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های آن است.

در پایان، وظیفه داریم تا با توکّل به خداوند متعال در صندوق‌های رأی حاضر شده و رای‌ خویش را به صورت آگاهانه به صندوق بیاندازیم.

انتظار داریم که با حضور باشکوه مردم غیور و انتخابی آگاهانه، فصل نوینی در تاریخ سرافراز کشورمان رقم زده شود.

و من الله التوفیق

بسیج کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :