پیام رئیس دانشگاه و دعوت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۵۸۰۹ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه و دعوت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

با سلام و احترام

اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرانقدر و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان،

همانگونه که مستحضرید، یازدهم اسفند ماه روزی سرنوشت‌ساز و حیاتی برای آینده کشورمان است که در آن شاهد برگزاری یکی از مهم‌ترین رخدادهای دموکراتیک؛ یعنی انتخابات، خواهیم بود. انتخاباتی که هرکدام از ما بواسطه مشارکت خود در آن نقشی بی‌بدیل در تقویم تاریخی این مرز و بوم ایفا خواهیم کرد.

لذا بدینوسیله از کلیه افراد جامعه دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورم تا با حضور فعال و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی به عنوان یک شهروند مسئول و تاثیرگذار، در تعیین مسیر آتی کشورمان مشارکت نمایند. بی‌شک هر رأی شما تجلی اراده و انتخاب‌های آزادانه برای تعیین مدیریت آینده جامعه خواهد بود. اعتقاد راسخ دارم که حضور پرشور ما به‌ عنوان اعضای این خانواده بزرگ علمی، نشان‌دهنده مسئولیت اخلاقی و اجتماعی جامعه دانشگاهی و نمادی از تعهد ما به پایداری و توسعه کشور عزیزمان ایران است.

بیاییم با حضوری پر شور، رویداد ۱۱ اسفند ماه را به یک جشن بزرگ ملی تبدیل کنیم و نشان دهیم که دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان همواره پیشتاز در حماسه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایران اسلامی و تک‌تک شما بزرگواران.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :