پیوندهای فرهنگی به میدان ورزش کشیده شد.

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۶ کد : ۵۷۸۶ اخبار دانشگاه
پیوندهای فرهنگی به میدان ورزش کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هفته علمی-فرهنگی که به طور مشترک میان دانشگاه خوزستان و دانشگاه بصره برگزار شد، علاوه بر فعالیت‌های علمی و آموزشی، شاهد رقابت‌های ورزشی در بخش‌های بسکتبال و والیبال بود. دانشجویان دو دانشگاه با شور و اشتیاق تمام در سالن ورزشی شادروان دکتر تلوری دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان به رقابت پرداختند. این مسابقات که نشان‌گر همدلی فرهنگی بین دو دانشگاه و کشور بود، بی‌شک موجب تقویت همکاری‌ها و پیوندها خواهد شد.

دانشگاه خوزستان در این بازی‌های دوستانه با اهدای جوایز به تیم‌های دانشگاه بصره، سپاس و قدردانی خود را از حضور و رقابت سازنده آنها ابراز داشت. دانشگاه بصره نیز با همان روحیه مثبت، جوایزی را به تیم‌های دانشگاه تقدیم کرد. این رویکرد، نمادی از احترام متقابل و تعهد به ترویج دوستی‌های پایدار و رقابت‌های سالم میان دانشجویان بود.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از شرکت‌کنندگان در این رویداد ورزشی ممتاز که این مسابقات دوستانه را به یک جشن فرهنگی بی‌نظیر بدل کردند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کند. ورزشکاران با مهارت و انگیزه‌ای که در طول بازی‌ها نشان دادند، سمبلی از ارتباطات مثبت فرهنگی ورزشی بودند که فراتر از پیروزی‌ها و شکست‌های مقطعی، ارزش‌های واقعی ورزش را محقق می‌سازند.

این رویداد نه تنها فرصتی را برای دانشجویان فراهم آورد تا توانایی‌های تکنیکی و بدنی خود را محک بزنند، بلکه بستری برای آموزش، اشتراک گذاری تجربیات و رشد متقابل فراهم آورد. از طریق این مودت‌ها و دوستی‌های تازه، امید است که دانشگاه‌ها برای ساختن جوامع بهتر و اتحادی قوی‌تر بین ملت‌ها، هم‌افزایی کنند و در جهت آرمان‌های مشترک گام بردارند. دانشگاه‌های علوم کشاورزی خوزستان و بصره بر این باورند که چنین رویدادهایی پایه‌ای محکم برای ایجاد فهم متقابل و احترام میان دانشجویان و آینده‌سازان هر دو کشور است و مصمم به ادامه این روند با برگزاری مسابقات و فعالیت‌های مشابه در آینده‌اند.


نظر شما :