وبینار مهارت ارتباط مؤثر در محیط‌های شغلی

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۵۷۴۲ اخبار دانشگاه
وبینار مهارت ارتباط مؤثر در محیط‌های شغلی

به گزارش روابط عمومی، وبینار تخصصی «مهارت‌های ارتباطی مؤثر در فضای کاری»، مختص کارکنان دانشگاه‌ها در سرتاسر ایران و با اولویت شرکت کارکنان ادارات حراست، مدیریت خوابگاه‌ها، کمیته‌های انضباطی و بخش‌های آموزشی برگزار شد.

این وبینار با تلاش‌های مشترک مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و همکاری دفتر مرکزی مشاوره، سلامت و سبک زندگی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استقبال قابل توجهی از جانب ۷۳۸ نفر از کادر دانشگاه‌های مختلف کشور به همراه داشت. 
این دوره‌ آموزشی که با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی در محل کار طراحی شده بود، در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ با ارائه‌ی دکتر ساسان باوی، استادیار روانشناسی، برای دو ساعت به صورت مجازی از طریق بستر Adobe Connect و همچنین حضوری در سالن جلسات ریاست دانشگاه، تحت نظارت معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، تشکیل شد.

محتوای وبینار شامل مباحثی مثل مفهوم مهارت‌های ارتباطی مؤثر، فنون گوش دادن فعال، شناسایی موانع ارتباطی، تبعات نقص در این مهارت‌ها، فاکتورهای تسهیل‌کننده‌ی ارتباطات مؤثر، استراتژی‌های ایجاد ارتباط موفق، انواع مختلف ارتباط، خصوصیات ارتباط سازنده، دیالوگ‌های سازگار با همدلی، رویکردهای مؤثر در برقراری ارتباط با دانشجویان دارای مسائل خاص، و روش‌های ارجاع مؤثر به مراکز مشاوره در برنامه گنجانده شدند.


نظر شما :