همایش پیاده‌روی و وحدت دانشگاهیان در ایام دهه فجر

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۷ کد : ۵۷۲۵ اخبار دانشگاه
همایش پیاده‌روی و وحدت دانشگاهیان در ایام دهه فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان همایش پیاده‌روی در راستای گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ادای احترام به روح بلند شهدا در روز شنبه به تاریخ 14 بهمن ماه 1402 برگزار کرد.

پیاده‌روی با حضور پرشور کارکنان دانشگاه از یادمان شهدای گمنام آغاز شد. خاتمه این پیاده‌روی نمادین نیز مزار شهدای گمنام دانشگاه بود که باعث ایجاد فضایی معنوی و حماسی در میان شرکت‌کنندگان شد. این برنامه به عنوان جرقه‌ای برای روشن نگاه داشتن شعله‌‌های انقلاب در قلب‌ها محسوب می‌گردد. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان مفتخر است که در این ایام معنوی، میزبان چنین رویدادی بوده و بار دیگر تعهد خویش را به ارزش‌های والای انقلابی ایران نشان داده است.

این مراسم نه تنها فرصتی بی‌نظیر برای تجدید خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود بلکه لحظاتی شاد و ماندگار را برای شرکت‌کنندگان رقم زد. به عنوان بخشی از رویداد، یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز برگزار شد که در آن به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد. این اقدام نشان دهنده سپاس‌گزاری دانشگاه از حضور و مشارکت پویای اعضاء در این برنامه فرهنگی و ورزشی بود. پایان بخش این همایش نمادین که به همت اداره تربیت بدنی برگزار شد سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و حضور دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه بود.


نظر شما :