آیین تکریم و معارفه دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (س)

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۷ کد : ۵۷۱۲ اخبار دانشگاه
آیین تکریم و معارفه دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (س)

 

 آیین تکریم و معارفه دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (س) در دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

 در این آیین، حاج آقای علوی‌کیا مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات فعالین به خصوص دبیر هیئت نکاتی بیان کردند.

 ایشان با ذکر این نکته که آغوش هیئت باید برای همه باز باشد، گفت: که همه ما خدمتگزار برنامه‌های هیئت هستیم و صاحب آن اهل بیت (س) می‌باشند

 مسئول نهاد، کار هیئت را یک کار جمعی مبتنی بر خرد جمعی دانست که نباید بر دوش یک نفر باشد، چرا که هم کار و هم شخص آسیب می‌بیند، بلکه باید جمعی و شورایی اداره شود. باید از ابتکارات و پیشنهادات دیگر دانشجویان و تجربیات خوب و تاثیرگذار دیگر دانشگاه‌ها نیز استفاده کرد.

 حاج آقای علوی‌کیا با مثال زدن پیاده‌روی اربعین و تکریم زوار امام حسین (ع) توسط عراقی‌ها گفت: باید مخاطبین و کسانی که زیر پرچم اهل بیت در هیئت حضور می‌یابند را احترام کرد. در هیئت همه محترمند و باید این احترام را دریافت کنند. آنان که پیشانی و نماد هیئت هستند باید از حیث اخلاقی موجه باشید و به کاری که می‌کنید و برنامه‌ای که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید و در هر سال یا ترم حداقل یکی دو برنامه شاخص داشته باشید. برنامه داشته باشید بخصوص در ماه محرم و ماه مبارک رمضان که حتی اهالی شهرستان نیز مشتاق حضور در برنامه‌های هیئت باشند.

ایشان حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های هیئت را جزء اولویت اصلی کاری دفتر دانست.

در پایان این آیین که با حضور تعدادی از دانشجویان و اعضای فعال هیئت برگزار شده بود از زحمات آقای علیرضا مهاوی تقدیر به عمل آمد و آقای فرهاد کرمی شهولی به عنوان دبیر هیئت معارفه شد


نظر شما :