پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرخنده میلاد امام علی (ع)

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۴ کد : ۵۷۰۳ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت فرخنده میلاد امام علی (ع)

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی، رئیس دانشگاه، به مناسبت فرخنده میلاد امام اول شیعیان، حضرت علی (ع)، پیام تهنیتی صادر کرد. در ادامه، متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

هم‌زمان با فرارسیدن ۱۳ رجب، سالروز میلاد سراسر نور امام اول شیعیان و امیر مؤمنان، حضرت علی (ع)، قلب‌هایمان بار دیگر با یاد و خاطره‌ای از عدالت، دانایی، شهامت و بزرگ‌منشی به تپش درآمده است.

بی‌شک امام علی (ع) نه تنها برای پیروانش، بلکه برای همه انسان‌های آزاداندیش و دانش‌دوست، الگویی والا و ماندگار است. از زندگی و اندیشه‌های ایشان برای تعمیق فهم علمی و اخلاقی خود بهره گرفته و این میراث را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم. ارزش‌هایی که از زندگی ایشان می‌آموزیم می‌تواند در تقویت بنیان‌های اخلاقی و علمی نقش بسزایی داشته باشد. وظیفه ما در عرصه آموزش و پژوهش، پیروی از اصول و ارزش‌هایی است که ایشان مبلغ و منادی آن بودند؛ صداقت در گفتار، دقت در عمل، تعهد به انصاف و پیشرفت ناتمام دانش. در این روز خجسته، لازم می‌دانم که از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دعوت نمایم تا با تلاش و کوشش مضاعف در راه تحقیق و آموزش و با الهام از زندگی امام علی (ع) عمل کنیم. 

 فرخنده میلاد مولی الموحدین، حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) را به جامعه علمی، دانشجویان و همکاران ارجمند تبریک می‌گویم و امیدوارم که هر روز با تضمین بهترین آموزش برای جوانان این سرزمین یک قدم به مولای متقیان نزدیک‌تر شویم.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه


نظر شما :