دکتر گنجی و بررسی امور دانشجویان در بازدیدی از دانشگاه

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۵۶۷۰ اخبار دانشگاه
دکتر گنجی و بررسی امور دانشجویان در بازدیدی از دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی، به همراه دکتر امینی، معاون اداری و مالی، در روز چهارشنبه 20 دی 1402 از تسهیلات رفاهی دانشجویان و سراهای دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بازدید به عمل آورده و با دانشجویان ساکن در سراها گفتگو کردند تا دیدگاه‌های آن‌ها را جویا شوند.

در جریان این بازدید، آقای گنجی ضمن تحسین کیفیت بالای امکانات سراهای دانشجویی، تأکید کرد که هیچ نگرانی از بابت استانداردهای کیفی خوابگاه‌ها ندارند و از تلاش‌های دانشگاه در حفظ و ارتقاء سطح آن‌ها تقدیر به عمل آورد. همچنین از ابتکار دانشگاه در راستای ایجاد خوابگاه‌های ویژه متأهلین و سیاست‌های مرتبط با جوانی جمعیت مربوط به سراها ابراز خرسندی کردند.

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه که به دنبال بازدید صورت گرفت، دکتر فیاضی، رئیس دانشگاه، از پیگیری‌های دکتر گنجی و تیم صندوق رفاه قدردانی کرد و بر اهمیت سلامت و رفاه دانشجویان، ارتقاء کیفیت خدمات، و پیگیری سیاست جوانی جمعیت تأکید نمود. ایشان عنوان داشتند که مدیریت استمرار در این راستا و رفع کاستی‌های موجود را در دستور کار دارد و بر همکاری مستمر صندوق رفاه تأکید ورزیدند.

در پایان، جلسه هیئت رئیسه به بررسی اقدامات عملیاتی و راهکارهای بهبود همکاری‌های بین صندوق رفاه و دانشگاه پرداخت.


نظر شما :