پیام دکتر فیاضی به مناسبت گرامیداشت روز شهدای دانشجو

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۲ کد : ۵۶۵۹ اخبار دانشگاه
پیام دکتر فیاضی به مناسبت گرامیداشت روز شهدای دانشجو

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز شهدای دانشجو پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد و خاطرهٔ شهدای دانشجو، این پرچم‌داران دانایی و آزادیخواهی را گرامی می‌داریم. 

روز شهدای دانشجو، فرصتی است تا ما بار دیگر با نکوداشت مقام شامخ آن بزرگواران، پیمانی تازه ببندیم؛ پیمانی بر آن که راهشان را ادامه دهیم، زیرا آنان با بهترین سال‌های جوانی خویش، فردایی را ساختند که امروز در آن نفس می‌کشیم.

این روز، تداعی‌گر رشادت و ایثار است. رشادتی که در آن، جوانان علم‌دوست و وطن‌پرست ما، برای حفظ ارزش‌های بلند انسانی و ملی، از جان خود گذشتند. بیاییم به بهانهٔ این روز، باری دیگر به عالم تعلیم و تربیت ایمان بیاوریم و به خود متعهد شویم که در مسیر علم و دانش، سرفراز و استوار بایستیم.

ما باید این اطمینان را به خانواده‌های معزز شهدا، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دهیم که هرگز از خاطر نخواهیم برد که آزادی و علم امروزمان، مرهون فداکاری‌هایی است که جانبازان و شهدا به ارمغان آورده‌اند.

کلمات قادر به بیان کامل شکوه آن مجاهدت‌ها نیستند، اما ما دینی داریم که یاد و خاطره آنان را جاودانه کنیم. دانشگاه ما، متعهد به پرورش اندیشه‌های نو و حمایت از رشد و شکوفایی توانمندی‌های دانشجویانی است که با الهام از شهدای دانشجو، در تلاشند تا جهانی بهتر برای همه بیافرینند.

بیایید در این روز، با نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و با نگهداری شعلهٔ دانش و آگاهی، یاد و راه شهدای عزیزمان را گرامی بداریم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه

.

 


نظر شما :