پیام رئیس دانشگاه به مناسبت حماسه ۹ دی

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۵۶۴۱ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت حماسه ۹ دی

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه پیامی به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و تجدید پیمان ملت ایران با ولایت صادر نمود. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد. هرجا روشنگری باشد فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود. (مقام معظم رهبری مد ظله العالی)

در انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلفی شکل گرفت، از جمله آنها فتنه سال ۸۸ که به یقین بر اساس برنامه‌ها و نقشه‌های از پیش تعیین شده‌ی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عناصر سرسپرده‌ی داخلی آنان در کشور بود که با حمایت کشورهای غربی، دشمنان نظام و منافقین از فتنه‌گران و تجهیز آنان به پا شد. در فتنه سال 88 هر یک از افراد و گروه‌های انقلابی و متعهد به اسلام و نظام به نحوی در جهت خاموش کردن شعله‌های آن نقش‌آفرینی کردند که جلوه زیبای این ایفای نقش‌ها در روز ۹ دی پدیدار شد. نهم دی ماه 1388 روز حضور میلیونی ایرانیان همراه با بصیرت و هوشیاری، شعور و درک سیاسی عمیق و پرشور در راستای ثبت مهر باطل بر پیشانی فتنه‌گران است. حماسه نهم دی ماه، نمادی از وحدت، همبستگی و همدلی ملت ایران است که در آن به انقلاب اسلامی پایبند ماندند تا برای دفاع از ارزش‌ها و انقلاب تا آخرین نفس بجنگند.

حماسه نهم دی ماه، یادآور این است که مردم ایران همواره در صحنه‌های تاریخی حاضر بوده‌اند و با اراده و ایثار، تاریخ را به سوی پیروزی و آزادی هدایت می‌کنند. این حماسه نشان می‌دهد که هیچ قدرتی نمی‌تواند اراده مردم را شکست دهد و آن‌ها را از راه آزادی باز دارد. امیدواریم که این بصیرت همیشه در دل مردم به ویژه جوانان بیدار بماند و آتش فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را که هر روز به شکلی متفاوت شعله‌ور می‌شود با بینش و روشنگری خاموش کنند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه علوم کشاورزری و منابع طبیعی خوزستان، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه


نظر شما :