برگزاری دوره آموزشی قرارگاه هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۱ کد : ۵۴۵۰ اخبار دانشگاه
برگزاری دوره آموزشی قرارگاه هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان

به گزارش روابط عمومی و به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اولین دوره آموزشی قرارگاه هیئت دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان با عنوان هیئت حسینی، هویت حسینی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار گردید.

این برنامه به‌مدت دو روز در سوم و چهارم آبان 1402 به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور منتخبین شورای مرکزی هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان با مشارکت حدود 150 نفر در دو قالب همایشی و آموزشی برگزار گردید.

از جمله سرفصل‌های همایشی می‌توان به هویت هیئت در انقلاب اسلامی (سخنران: حجت الاسلام خاکی)، مسائل روز منطقه بخصوص فلسطین (سخنران: صادق شاهوار پور) و اخلاق تشکیلاتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز اشاره کرد.

در زمینه آموزش نیز در 4 کارگروه مجزا در زمینه رسانه، فرهنگی و آموزشی، مداحان و شعرا و همچنین نشست دبیران، نائب دبیران واحد خواهران برگزار شد.

از دیگر برنامه‌ها می‌توان به زیارت یادمان شهدای گمنام، نشست‌های صمیمانه و دورهمی و ویژه برنامه وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

لازم به ذکر است این برنامه با همراهی و همکاری دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و رئیس محترم آن حاج آقای عادلی‌نژاد، رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر فیاضی و مجموعه مدیریت دانشگاه، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار گردید.


نظر شما :