برگزاری مراسم معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۴ کد : ۵۴۰۲ اخبار دانشگاه
برگزاری مراسم معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی مراسم معارفه آقای علیرضا ضغیبی به‌ عنوان فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور رئیس دانشگاه، امام جمعه شهر ملاثانی، رئیس و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، نمایندگان ناحیه بسیج دانشجویى استان خوزستان، تشکل‌های اسلامی و دانشجویان در روز یکشنبه مورخ 1402/07/23 در سالن جلسات مدیریت دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای دکتر فیاضی رئیس دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، ضمن تبریک پیروزی‌های محور مقاومت حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. ایشان در ادامه بیان داشتند: که با توجه به جایگاهی که بسیج دانشجویی در بین جوانان دارد می‌تواند زمینه ساز عمق بخشی به بینش و تفکر آنان شود.

حجت الاسلام و المسلمین آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به‌خاطر اهتمام ویژه در امر بسیج دانشجویی بیان داشتند: که بسیج پایگاه مستحکمی است در جهت شعار نه شرقی و نه غربی. در ادمه ایشان افزودند: که بسیج عنصر مقدسی است که به تعبیر مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) یک هدیه الهی بود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین علوی‌کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن قدرانی بابت اهتمام انتخاب فرمانده بسیج دانشجویی، بیان داشتند: که به فضل خدا همدلی بسیار خوبی بین ریاست، بخش‌های مختلف فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه وجود دارد.

در ادامه آقای دکتر محمدزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بیان داشتند: که همدلی و هماهنگی بسیار خوبی بین کنشگران فرهنگی دانشگاه وجود دارد. ایشان افزودند: که خانم فرزانه ابول‌پور در دوره تصدی سرپرستی بسیج دانشجویی، روحیه مسئولیت‌پذیری بالایی داشته و تعاملی مناسبی با بخش‌های فرهنگی داشتند. در ادامه ایشان ضمن تبریک به آقای علیرضا ضغیبی فرمانده جدید بسیج دانشجویی، توصیه نمودند که می‌توان با نوآوری در انجام فعالیت‌های فرهنگی به موفقیت‌های بیشتری رسید.

در ادامه برگزاری این مراسم آقای پورحسن جانشین ناحیه بسیج دانشجویى استان خوزستان ضمن تشکر از ریاست دانشگاه و بخش‌های مختلف فرهنگی به‎خاطر حمایت از بسیج دانشجویی، اذعان کردند که دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از معدود دانشگاه‌های کشور است که اهتمام ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و بسیج دانشجویی دارد. ایشان در ادامه به این مطلب اشاره داشتند: که امام خمینی (ره) در سال 67 دفاع از انقلاب در دانشگاه‌ها را به‌عنوان رسالت اصلی بسیج دانشجویی معین کردند.


نظر شما :