نشست دانشجویان دوره آموزشی "حامیم" با مسئول دفتر نهاد

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۸ کد : ۵۳۹۱ اخبار دانشگاه
نشست دانشجویان دوره آموزشی "حامیم" با مسئول دفتر نهاد

به گزارش روابط عمومی به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اولین نشست دانشجویان شرکت کننده در دوره استانی حامیم در این دفتر برگزار گردید.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین علوی‌کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که دبیر برگزاری دوره استانی نیز بوده‌اند، گزارشی از فرآیند برگزاری دوره ارائه و با اشاره به نقاط ضعف و قوت آن مطالبی بیان نمود.

ایشان مهمترین اهداف این دوره را کنشگری، امید آفرینی و احساس مسئولیت حضور در صحنه جوانان مؤمن و انقلابی دانست و توصیه‌هایی به دانشجویان از جمله خوب درس خواندن، تحصیل در مقاطع بالاتر و آمادگی برای مسئولیت‌های بزرگتر در آینده، تأکید بر باهم بودن و هم‌گرایی جهت موفقیت، پرهیز از تضعیف یکدیگر در تشکل‌های مختلف و تأکید بر همکاری و تقویت یکدیگر بیان داشتند.

ایشان در ادامه وظیفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را یک تسهیل کننده و پشتیبان برای دانشجویان در این مسیر دانست و تأکید کرد که هرجا کوتاهی از ما دیدید، تذکر دهید و کمک کنید که بتوانیم با هم به جلو حرکت کنیم. در ادامه جلسه نیز تعدادی از دانشجویان نقطه نظرات خود را درباره این دوره آموزشی بیان داشتند.


نظر شما :