تجمع اعتراضی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۲ کد : ۵۳۹۰ اخبار دانشگاه
تجمع اعتراضی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز ضمن حمایت از مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین، خواستار پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونسیتی شدند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بیان داشت: رژیم صهیونسیتی کشوری جعلی با هویت کودک‌کشی و نسل‌کشی است که پایه و اساسی سست و عنکبوتی دارد که از بین رفتنی است و اعمال و رفتار جلادان اسرائیلی لکه ننگی بر پیشانی انسانیت است.

فیاضی با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان معمدانی گفت: وجدان‌های بیدار باید در برابر اقدام ضدبشری خروش کنند و اجازه ندهند رسانه‌های فریبکار یهودی و صهیونیستی جعل واقعیات کنند و جای شهید و جلاد را عوض کنند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به مقاومت مردم فلسطین گفت: حق و مقاومت همیشه در ایدیولوژی اسلامی پیروز و غالب است و به زودی این مقاومت به ثمر خواهد نشست و غده سرطانی از بین خواهد رفت.

وی بیان داشت: ما دانشگاهیان آمادگی حضور برای دفاع از آرمان فلسطین را داریم و نمی‌گذاریم و تحمل نمی‌کنیم انسان‌های مظلوم مورد تاخت و تاز این جنایتکاران قرار گیرند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: با بیان اینکه نبرد حق و باطل از آغاز خلقت بشر آغاز شده و تا پایان حضور انسان‌ها بر روی کره خاکی ادامه دارد. ایشان افزود: هر شخص حقیقی و حقوقی باید وضعیت خودش را مشخص کند که با هابیلیان است یا قابیلیان؟! با حق است یا باطل؟! و طرف سومی وجود ندارد. از طرفی حق و باطل به خوبی از هم جدا و متمایز شده‌اند. در ادامه بیان داشت، که اوضاع کنونی به نحوی است که به وضوح جبهه حق از جبهه باطل قابل تشخیص است و جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد و فقط نیاز به روحیه حق‌طلبی و حقیقت‌جویی و مقداری همت دارد. پایان بخش صحبت‌های ایشان قرائت قسمت پایانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر علمی درباره اوضاع فلسطین بود.

 در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین آلبوشوکه امام جمعه ملاثانی گفت: جامعه جهانی امروز در یک آزمون مهم قرار دارد و جامعه جهانی باید یکبار برای همیشه تکلیف این غده سرطانی را مشخص کنند.

امام جمعه شهر ملاثانی بیان داشت: بیمارستان جزو اماکنی است که در همه جنگ‌ها مصونیت دارد ولی اسرائیل نشان داد به هیچ اصل انسانی تقید ندارد. وی در محل شهدای گمنام دانشگاه خوزستان اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی با فریب رسانه‌ی دنبال مظلوم نمایی بود که حمله به بیمارستان معمدانی، آنان را رسوا کرد.

در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز با قرائت بیانیه جامعه دانشگاهی انزجار و دشمنی خود را با غده سرطانی و آمریکا اعلام کردند.


نظر شما :