حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۷ کد : ۴۷۲۳ اخبار دانشگاه
حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

سفر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شهر ملاثانی با هدف حضور و سخنرانی در ویژه برنامه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان "دانشگاه، انقلاب اسلامی و مسئولیت اجتماعی" انجام شده است.

برگزاری نشست با شورای دانشگاه، نشست با دبیران تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن‌ها و نشریات دانشجویی، و همچنین افنتاح نمایشگاه فرهنگی و دستاوردهای دانشجویی و بازدید از فضاهای فرهنگی دانشگاه از دیگر برنامه‌های دکتر کلانتری در این دانشگاه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شب گذشته پس از ورود به اهواز و استقبال توسط رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونین دانشگاه، با حضور در حرم علی بن مهزیار اهوازی و زیارت این بارگاه منور، به حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی رئیس فقید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و شهدای گمنام مدفون در این حرم، ادای احترام کرد.