تقدیر وزیر علوم از رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به دلیل فراهم کردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۸ کد : ۴۶۸۸ اخبار دانشگاه
تقدیر وزیر علوم از رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به دلیل فراهم کردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان از دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به دلیل فراهم‌ کردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ تقدیر کرد. متن لوح اعطایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به شرح زیر است:

راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام‌های روشنگرانه کاروان زمینی، نهفته است. بی‌شک همت مبتنی بر شور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ از عوامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است.

 

جناب آقای دکتر جمال فیاضی

رئیس محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام‌هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این‌رو، از حمایت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جنابعالی برای فراهم آوردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ قدردانی و تشکر می‌کنم.

امید است با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم‌الحسین (ع) بودن در طول عمر، همراه با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری قرین راهتان باشد.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان