روز ملی روابط عمومی و ارتباطات
روز روابط عمومی بهانهای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهاییهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردممداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجاملهای مأموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمانها، نهادها، شرکتها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مجموعه سازمانهای دولتی و خصوصی است.
روابط عمومی دانشگاه
نظر شما :