اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد

۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۴۱۶۶ اطلاعیه‌ها اخبار دانشگاه آموزشی
اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد

قابل توجه پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در سال تحصیلی 1402-1401

همراه با شاد باش به شما پذیرفته‌شدگان گرامی بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند،  فرایند پذیرش و نام‌نویسی شما در این دانشگاه در دو مرحله پذیرش غیرحضوری و حضوری تحویل مدارک به شرح ذیل است. انجام هر دو مرحله مذکور الزامی است.

ثبت‌نام اینترنتی

ثبت‌نام اینترنتی از تاریخ  یکشنبه مورخ 1401/06/17 لغایت همان روز از طریق سامانه آموزشی سما سامانه ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود کد کاربری: کد ملی پذیرفته‌شده و عدد صفر بعنوان رمز عبور درج و از طریق سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به آدرس http://asnrukh.ac.ir  شروع خواهد شد .

لازم است برای ثبت‌نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه و بارگذاری گردد. لازم به توضیح است که مرحله ثبت‌نام الکترونیکی- اینترنتی به صورت غیرحضوری صورت می‌پذیرد و در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان نمی‌باشد.

 ثبت‌نام حضوری از تاریخ دوشنبه مورخ 1401/07/18 لغایت همان روز می‌باشد.

 

مدارک لازم

1- اصل و سه نسخه تصویر مدارک کاردانی، کارشناسی ناپیوسته (برای کسانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌باشند) و کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل قید شده باشد.

2-اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا 1401/06/31 (مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی. (خاص دانشجویانی که زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری دانشجوی سال آخر بوده‌اند.)

در صورتی که دانشنامه فاقد معدل باشد، گواهی معدل دوره نیز ارائه گردد (فرم گواهی معدل).

تذکر: پذیرفته‌شدگان باید دقیقاً همان معدلی را که به هنگام ثبت‌نام اولیه جهت شرکت در آزمون در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت کرده‌اند، به دانشگاه ارائه دهند.

3- چهار سری تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

4- هشت قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ پشت‌نویسی تهیه شده در سال جاری

5- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الکترونیکی (پشت و رو) با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی

نکته مهم: پذیرفته‌شدگان مرد مشمول جهت اطلاع از نحوه اخذ معافیت تحصیلی به شرح زیر اقدام نمایند:

پذیرفته‌شدگان مرد مشمول باید با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس services.epolice.ir نسبت به ثبت‌نام جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند و معافیت تحصیلی خود را دریافت و هنگام ثبت‌نام حضوری به همراه سایر مدارک تحویل دانشگاه دهند.

کلیه پذیرفته‌شدگان مرد مشمول با دریافت کد سخا از دفاتر پلیس 10+ و کد ملی امکان ورود به سامانه و ارائه درخواست را خواهند داشت.

6- حکم مرخصی سالانه با موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان مربوط برای کارمندان دولت.

پذیرفته‌شدگان محترم پس از ثبت‌نام هیچ مدرک ثبت‌نامی اعم از مدرک کارشناسی و ... به عنوان امانت تحویل شما نخواهد شد. لذا خواهشمند است قبل از تشکیل پرونده به تعداد کافی برای خود کپی برابر اصل، کپی رنگی و اسکن مدارک تهیه نموده و حین تحصیل از درخواست دریافت مدارک موجود در پرونده به عنوان امانت جداً خودداری نمایید.

7- فرم تعهد بهره‌مندی از آموزش رایگان (فرم شماره 4) که پذیرفته‌شدگان دوره روزانه لازم است آن را تکمیل کنند.

8- فرم تعهد فراغت از تحصیل (فرم شماره 3) مختص افرادی که تا 1401/06/31 فارغ التحصیل می‌شوند.

9- دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت‌نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

10- تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان و ارسال رسید نهایی دریافتی از سامانه.

شرکت کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی در طرح پایش سلامت جسم و روان الزامی می‌باشد.

کارنامه سلامت جسم: آدرس سایت  https://portal.saorg.ir/physicalhealth

کارنامه سلامت روان: آدرس سایت  https://portal.saorg.ir/mentalhealth

بعد از تکمیل پرسشنامه نسبت به چاپ خروجی کارنامه اقدام و آن را با سایر مدارک تحویل دانشگاه نمایید.

تکمیل پرسشنامه‌ها برای تمام دانشجویان جدید دانشگاه الزامی بوده و ارائه کلیه خدمات آموزشی و دانشجویی منوط به پر کردن فرم های فوق می‌باشد.