مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۳ کد : ۴۱۳۷ اخبار دانشگاه
مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز شنبه ۲ مهرماه با حضور مسئولین شهرستان، امام جمعه، اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان، برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، امام جمعه محترم شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین آلبوشوکه، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس به اساتید و کارکنان و همچنین دانشجویان دانشگاه بیان داشت: امروز که مصادف است با آغاز فصل دانش و همچنین ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کنار این دو شهید گمنام عزیز دانشگاه حاضر شدیم تا با آرمان­‌های امام و شهدا و این دو شهید که جانشان را در این مسیر تقدیم اسلام و انقلاب نمودند، تجدید عهد نماییم. انشاءالله بتوانیم رهروی خوبی برای شهیدان باشیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام احمدی معاون محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخته و بیان داشتند: دانشگاه قطعاً عرصه جهاد تبیین و یکی از سنگرهای مهم جهاد تبیین است. طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه باید در بحث جهاد تبیین دخیل باشیم و یکی از مکان‌های بسیار خوب و مناسب برای این بحث، کلاس درس است. در دیدار حضرت آقا با پیشکسوتان هفته دفاع مقدس که به تازگی برگزار گردید، ایشان فرمودند این موضوعات را می‌­گویم تا به جوان­‌ها و نوجوان­‌ها برسد و امیدوارم این کار صورت پذیرد. حجت‌الاسلام احمدی افزود: حالا این جوان­‌ها در کلاس‌های ما در دانشگاه هستند و امیدواریم اساتید محترم دانشگاه در این زمینه نقش خود را پر رنگ‌تر از قبل ایفا نمایند.